محصولات
    شرکت ها

      فیدار فرآیند روش


      سال تاسیس : 1396
      کشور : ایران
      شهر : تهران
      مدیر : محمد ارومیه ء
      زمینه فعالیت : تولید کننده
      حوزه صنعت : چسب، رنگ و رزین, سایر موارد, پلیمر و پلاستیک, ساختمانی, نساجی و چرم, نفت، گاز و پتروشیمی, آبکاری و پوشش های سطحی, آب و فاضلاب, شوینده، آرایشی و بهداشتی

      معرفی مجموعه


      متداول ترین روغنهای سیلیکون ، ترکیبات خطی پلی سیلوکسان هستند که در زنجیره های مارپیچی قرار دارند ، که به راحتی سر می خورند و روی هم می لغزند. روغن های سیلیکونی در دمای بالا پایداری خوبی دارد.پلی دی متیل سیلوکسان پلیمر غالب سیلیکونی است که ساخته می شود و بیشترین استفاده را در بین خانواده سیلیکونها دارا می باشد، اما سایر گروه های آلی (فنیل ، وینیل ، اپوکسید یا آمینو) را می توان به پلیمر سیلوکسان اضافه کرد که در برخی موارد می تواند ویژگی های خاص یا واکنش پذیری داشته باشد.

      ساختار تکراری روغنهای سیلیکون و سایر پلیمرهای سیلوکسان متشکل از اتمهای سیلیسیم و اکسیژن متناوب است. روغن های سیلیکون از زنجیره های تکراری خطی سیلیکون و اکسیژن تشکیل شده اند ، همچنین هر اتم سیلیکون دارای دو جایگزین مبتنی بر کربن است که اغلب گروه های متیل هستند.

      روغن سیلیکون در محصولاتی که ممکن است در زندگی روزمره استفاده کنید استفاده می شود. بیایید نگاهی دقیق به بافت پوست شما بیندازیم. به لطف خاصیت آب دوزی مناسب برخی از انواع پلیمرهای سیلوکسان ، در نرم کننده های پوست نوع سیلیکون برای بهبود احساس نرمی بافت ها استفاده شده است. روغن سیلیکون با حداقل تأثیر بر مقاومت بافت ، نرمی و احساس صاف ابریشمی بافت ها را بهبود می بخشد.

      سیلیکون چیست؟

      سیلیکون به عنوان عنصر شیمیایی اصلی محصولات ما، به طور طبیعی و به شکل خالص در طبیعت وجود ندارد، به همین دلیل آن را از سیلیکات ها که به شکل ماسه یا سنگ هستند استخراج می کنیم. سیلیکات ها برای به دست آوردن ترکیبات مورد نظر پردازش می شوند و سپس برای تولید محصولات سیلیکونی نهایی در معرض واکنش های شیمیایی طراحی شده توسط تیم مهندسان تحقیق و توسعه شرکت ما قرار می گیرند. در نتیجه این فرایند ، سیلیکون ها به پلیمرهایی با عملکرد بسیار بالا تبدیل می شوند.

      مواد اولیه


      ارسال پیام


      جهت استفاده از این بخش لطفا با اکانت خود وارد سایت شوید.
      فرم استعلام قیمت
      ثبت اطلاعات
      logo-samandehi